Sport Arsenal technické infoKombinace cyklistických |
Brašny a nosiče této kategorie jsou navrženy především s ohledem na praktičnost. Při jejich vývoji nejsou kladeny vysoké požadavky na zatížitelnost a odolnost proti dešti. Tato řada je ideální pro občasnou rekreační turistiku a pro méně náročné cykloturisty, kteří preferují jízdu po silnicích a nenáročných cestách s hmotností nákladu nejvýše do 15 kg. HLAVNÍ RYSY KATEGORIE:nejlepší cena, nejjednodušší uchycení nákladu, šitá konstrukce brašen. | Díky vysoké ergonomii, kvalitě a odolnosti jsou výrobky této řady vhodné pro několikadenní až týdenní výpravy v náročnějších podmínkách. Nosiče jsou vyrobené z kvalitní hliníkové slitiny 6061 s vysokou pevností, a tudíž disponují dobrou nosností při minimální hmotnosti. Brašny umožňují variantně ukládat převážené věci, zlepšují přístupnost k nákladu, a současně vhodným rozmístěním zátěže po celém kole optimalizují jízdní vlastnosti plně naloženého kola. Brašny jsou ušité z nepromokavého PAD materiálu s vysoce kvalitním nánosem PVC. Dokonalejší ochranu proti vodě lze získat dokoupením vodotěsné vložky konstruované na bázi lodního vaku nebo použitím brašen s integrovaným návlekem proti dešti. HLAVNÍ RYSY KATEGORIE:modulový systém, pevné uchycení brašen k nosiči amožnost fixace nákladu. | Nosiče expediční řady jsou určeny zejména pro několikatýdenní expediční výpravy, při kterých se cestuje s těžkým nákladem a kde není možné průběžně doplňovat zásoby. Použití tenkostěnných ocelových trubek a zejména důmyslná prostorová konstrukce (Two Triangles) zajišťují jejich vysokou nosnost a konstrukční tuhost a tato kombinace je zárukou bezpečné jízdy bez výraznějšího rozkmitání při kamenitých sjezdech i při jízdě „ze sedla“ při stoupání. Konstrukce brašen je převzata ze systému vodních vaků, to znamená, že brašny jsou stoprocentně vodotěsné. Střih brašny je volen tak, aby obsahoval minimum svařených spojů. Systém uzavírání je řešen rolovacím způsobem stejně jako u lodních vaků. HLAVNÍ RYSY KATEGORIE:pevný systém uchycení brašen k nosiči, fixace nákladu, 100% vodotěsnost brašen a nejvyšší pevnost spojů. |
VELKOOBJEMOVÉ BRAŠNY: | ||
LRC (ART. 465, 460) | SNC (ART. 508, 599) | EXPEDICE (ART. 312, 313) |
POUŽITÍ: zadní nosiče | zadní a přední nosiče | zadní a přední nosiče |
OBJEM: 20–35 litrů | 15–52 litrů | 20–64 litrů |
TERÉN: silnice | šotolina, lesní cesty | horské, kamenité cesty |
UCHYCENÍ: gumicuk s háčkem | ALU háky + gum. s háčkem | ALU háky + gum. s háčkem |
FIXACE NÁKLADU: bez popruhů | popruhy | popruhy |
PEVNOST ŠVŮ: standardní | standardní | najvyšší – 15 kg |
VODOTĚSNOST: lehce vodovzdorné, zvýšení vodovzdorným návlekem | vodovzdorné | 100% vodotěsné |
PŘENÁŠENÍ: popruh na rameno (art. 461) | všechny brašny přenosné pomocí art. 568 | nepromokavý batoh art. 313 |
ŘÍDÍTKOVÉ BRAŠNY: | ||
LRC (ART. 440, 445) | SNC (ART. 510) | EXPEDICE (ART. 310) |
MAPNÍK: všitý – jako horní kapsa | všitý – možnost rozvinutí | odnímatelný |
OBJEM: 7 litrů | 7 litrů | 9 litrů |
TERÉN: silnice | šotolina, lesní cesty | horské, kamenité cesty |
UCHYCENÍ: ALU nosič, Klick-Fix | Klick-Fix | Klick-Fix |
VNITŘNÍ POLSTROVÁNÍ: ne | ano | ano |
POČET KAPES: 1 hlavní, 1 čelní, 2 síťové | 1 hlavní, 2 menší, 2 síťové | 1 hlavní |
VODOTĚSNOST: ne, mají vodovzdorný návlek | vodovzdorné | 100% vodotěsné |